Товар, замовлений в нашому інтернет-магазині, Ви можете повернути, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки.
З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури повернення або обміну!
На які товари здійснюється повернення або обмін:
- Товар неналежної якості, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії постачальника)
Продовольчі товари належної якості, поверненню не підлягають!
Згідно з Постановами Кабінету Міністрів України N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N тисячу шістсот сорок два (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1 173 (1173-2005-п) від 07.12.2005. Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (продовольчі товари відносяться до таких товарів!)
Процедура повернення:
- Зв'язатися з менеджером по тел .: 38 (068) 980-02-28 або 38 (095) 258-08-28 для оформлення заявки на повернення
- Надати необхідну інформацію (ПІБ, дата і номер замовлення)
- Повідомити причину повернення
Повернення здійснюється через Нову Пошту або в пункті самовивозу в м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, 18/14