Товар, замовлений в нашому інтернет-магазині, Ви можете повернути, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів, не рахуючи дня покупки.

З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури повернення або обміну!

На які товари здійснюється повернення або обмін:

  • Товар неналежної якості, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії постачальника)

Продовольчі товари належної якості, поверненню не підлягають!

Згідно з Постановами Кабінету Міністрів України N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N тисячу шістсот сорок два (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1 173 (1173-2005-п) від 07.12.2005. Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172


Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (продовольчі товари відносяться до таких товарів!)


Процедура повернення:

 

  • Зв'язатися з менеджером по тел .: 38 (068) 980-02-28 або 38 (095) 258-08-28 для оформлення заявки на повернення
  • Надати необхідну інформацію (ПІБ, дата і номер замовлення)
  • Повідомити причину повернення

Повернення здійснюється через Нову Пошту або в пункті самовивозу в м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, 18/14

Витрати за пересилання товару неналежної якості, магазин бере на себе!

Повернення грошових коштів здійснюється на протязі 3-х банківських днів після отримання товару на склад.

Увага! Ми працюємо тільки з перевіреними виробниками і впевнені в якості продукту, виходячи з цього ми готові йти на зустріч нашому споживачеві, відповідно всі питання і претензії будуть розглянуті індивідуально!