З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури повернення або обміну!
На які товари здійснюється повернення або обмін:
Продовольчі товари належної якості, поверненню не підлягають!
Згідно з Постановами Кабінету Міністрів України N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N тисячу шістсот сорок два (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1 173 (1173-2005-п) від 07.12.2005. Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172
Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (продовольчі товари відносяться до таких товарів!)
Процедура повернення:
Повернення здійснюється через Нову Пошту або в пункті самовивозу в м. Київ, вул. Вікентія Хвойки, 18/14